Skrivet av: Michaela | 28 januari, 2011

 

såååå lättad… jag älskar ambassaden! (för den oinsatte, vilket för tillfället är de flesta, så skickade jag ner mitt pass till Haag i onsdags och de en och en halv vecka innan jag planerar att dra till andra sidan jorden… inte de minsta orolig jag inte 😉 ). skulle ringa ner till Haag idag, men deras telefontid tog slut ca 20 minuter innan jag ringde.. så jag mailade istället, och nu när jag kom hem så hade de svarat!

annars har de senaste dagarna mest bestått i packning och massa hejdå… sa hejdå till Artur och Sara igår, Jovana, Linnea och Jason idag… slipper iaf säga hejdå till Erika nu, ska ta mig en tur till uppsala nästa vecka! får se om jag hinner se lite annat folk då också..

i högtalarna: No Use For A Name – I Want to be Wrong


Lämna en kommentar

Kategorier