Skrivet av: Michaela | 23 januari, 2011

Premiär: Medusa 2011!

jepp, första kvällen på medusa för det nya året!

men vi började kvällen hemma i huset 🙂 där bjöds de på middag, drinkar och massa tjatter från oss fyra! fick en awsome avskedspresent från Sanna, Molly och Josse, och sen drog vi in till Medusa lagom till att slippa inträdet med 2 min (tidsmarginal, vad är de?). väl där fortsatte intaget av alkohol (fast, jag kände inte av de? weird)  och efter ett tag intog vi dansgolvet! sjukt länge sen jag dansade så mycke på Medusa, och precis när man kände att de snart fick vara nog, för varmt loch svettigt var de, så kommer Josse och grabbar tag i mig och drar mig till övervåningen! där spelades Flogging Molly, sen blev de ytterligare en danslåt för oss… började fundera på om de skulle komma ern Dropkick Murphys låt efter de, och nej… de kom TVÅ! svor över bartendern/DJn och dansade vidare 🙂 so much fun!

för mig och Molly avslutades kvällen på golvet på gamla stans tunnelbanestation, diskuterandes. ettt faktiskt väldigt bra avslut på en grymt kul kväll!!

lite bilder skadar aldrig 🙂


Lämna en kommentar

Kategorier