Skrivet av: Michaela | 7 september, 2010

Deftones!!

hur många band tänker komma till Sverige egentligen? crazy!

Deftones tittar in 29 november, med Coheed and Cambria som förband! inte för att jag lyssnat så mycke på Coheed, men gillar iaf två av deras låtar… och Deftones var grymt bra på Getaway, så de ska bli riktigt kul att se dem på ”riktig” konsert!

sen blir jag sjukt irriterad på när nya (och gamla) skivor kommer upp på Spotify, för att sen ta bort dem någon dag senare… it sucks…

var iväg på exkusion idag, bar iväg till Siggeforasjön.. efter lite strul med bilar och dylikt så visade de sig att de skulle bli en grymt bra dag ute vid sjön! fint väder, trevliga människor och inte allt för jobbigt fältarbete (förutom att termosen och mina stövlar läckte…) och lunch ute i solen! Nice! väl tillbaka i labbet blev de såklart tråkigare, men med trevliga klasskompisar fördriver man tiden ganska bra.. sen var valet för sista timmen att köra tillbaka hyrbilarna eller städa… gissa vad jag valde! trevliga bilar, passat, även om de där med en knapp för handbromsen kändes lite märkligt i början.. och att köra ett lämmeltåg med fem bilar genom rusningstrafiken i uppsala var inte heller lätt, blev lite snurrande i rondeller… börjar iaf se fram emot Erken nu!


Svar

  1. Näe, men tror han ville ta en paus bara. så var han tvungen att sluta när de andra ville fortsätta. inget jag lyssnar på egentligen. är nog flest killar som dör av sorg idag;)

  2. […] skriver bloggarna om DeftonesDeftones!!Tommy Lee feat. Chino Moreno (Deftones) – Ashamed Konserter med Deftonestorsdag den 8 Juli, […]


Lämna en kommentar

Kategorier