Skrivet av: Michaela | 2 september, 2010

labbet…

ja, efter att ha lyckats undvika de i ett och ett halvt år, så var man tillbaka i labbet… kom på att de e första kursen jag läser på engelska med labb, upptäckte att läsa manualer på engelska och förstå alla kemiska namn e inte helt enkelt… men jag och Elin gjorde de bästa av de! men våran stackars labbassistent Christian verkade lite uppgiven.. speciellt när klockan närmade sig tre (då vi skulle sluta, och sen skulle vi börja master-grejen vid halv fyra), och han (notera att de faktiskt inte var vårat fel!) bröt av pippett toppen.. full med saltsyra.. så vi fick liksom börja om lite.. men vi höll modet uppe, och fem över halv rusade i in i Fries-salen! som var full… fick klättra ner till två lediga platser, medan Linus satt och skrattade åt oss (säkert fler också, inklusive vi själva 😉 ).. iaf, labb e inte riktigt min grej… och imorn e de fyra timmar till..

men ikväll blir de lite mer mys! ska käka middag med Milla (dvs, vi delar på hennes soppa) och sen möta upp Artur och co för en öl eller två! ska bli riktigt trevligt, läääänge sen jag träffade Artur…

älskar för övrigt nya 10 Years skivan… fruktansvärt bra, även om jag inte håller med bandmedlemmarna om att den skulle vara tyngre än de två tidigare… möjligt att den låter lite mer som första skivan  (The Autumn Effect) än Division

Nyköping i helgen! Dead By April ersätter Takida, stackarna får väl ännu en gång höra skönsång från mig och Josse 😉 hur de blir emd att sova får också lösa sig, verkar som att de kommer bli lite kallt att sova i bilen… speciellt eftersom jag varit sjuk ganska länge och de verkar inte ge med sig… meeen, som sagt, de löser sig!

haha, just ja! köpte två nya skivor igår, först och främst Royal Republics We are the Royal och sen Dark Horse… med Nickelback.. ehem.. men den har ju Something in your mouth (plus en del andra riktigt bra låtar..) på sig, måste ju faktiskt ha den!

skönsång var de ja…


Lämna en kommentar

Kategorier