Skrivet av: Michaela | 30 augusti, 2010

skolstart!

jepp, då hade man börjat igen… inte helt pepp, men känns bra att sluta jobba iaf..

Banditfesten var riktigt kul, men kanske inte så mycke party som vi planerat? Sonic var ok, även om jag tror att jag och Josse hade roligast i publiken… Blindside var helt fantastiska, MÅSTE se igen! och att komma hem till Molly och Sanna och få lagad mat var helt underbart 🙂

iaf, sista dagen på jobbet gick… långsamt.. fast Niklas kom och hjälpte mig jättemycke och Bernt hjälpte till där han kunde.. ingen aning om varför de gick så sjukligt segt den sista veckan (eller förresten… de kan ju ha att göra med att jag var sjuk och höll på att hosta lungorna ur mig? kanske?), men nu e de över! drog snabbt som ögat upp till Uppis efter jobbet för att hämta ut min Ipod!!! YES! finally! så nu är all musik på den (typ iaf) och jag e jätteglad!

blev uppis hela helgen, trots planer på att åka till Köping.. snorade och hostade så mycke att de inte känns som någon idé.. hängde med Erika ut till Sara istället! och fick rida islänning! söta Embla blev de, och en riktigt mysig tur drog vi ut på. var förbi stallet och fick en present av Lillan, och sen hittade jag min hårmousse! som jag letat efter den! annars tog jag de bara lugnt, packade upp mina grejer och fixade med lägenheten. Milla kom på söndagen, så de blev en hel del snack under gårdagen..

så idag började kursen.. Limnologi ska läsas, och de verkar faktiskt ganska intressant! och ingen kursbok ska vi ha, allt ligger på nätet! förstå hur mycke pengar jag sparar 🙂 känner bara inte för att göra något just nu.. semester någon? läser emd lite folk jag känner iaf, men massa nya utbytesstudenter och till och med nya svenskar! och lite folk som jag säkert inte pluggat med på två år.. i oktober blir de en sväng till Erken (i närheten av Norrtälje)..

hörde Itchy Daze nya singel, och den låter riktigt bra!! svårt att förstå att de e samma band, man kanske skulle ta och lyssna på den dära skivan man köpte för ett tag sen.. sen blir de Takida och Plan Three i Nyköping i helgen!! DET ser jag fram emot (iaf Plan Three…). med Malmen på trummor.. de blir spännande att höra de nya låtarna! och Stone Sour kommer till Sverige!! spelar dagen efter Taste of Chaos (17/11) som e dagen efter Bullet For My Valentine (16/11, med Funeral For A Friend som förband!)… vilken vecka!

imorn blir de mer plugg och en sväng ut till stallet! har inte träffat Tintin sen bröllop, saknat grabben!


Lämna en kommentar

Kategorier